Koledzy zapytam TU bo nie mogę znaleść. Potrzebuję namiary na moduł parktronika (taki aby pokazywał już na columbusie czujniki) ale w wersji z czujnikami TYLKO na tył.
Maxpaynemm możesz zamontować 1Z0 919 475 E +odpowiednie kodowanie(tzn. kodowanie modułu,gateway-a i samego Columbusa). Jednak pamiętaj,że ów moduł musisz podłączyć pod CAN napędu.
Witam.Założyłem do vw park assist 1 generacji i wszystko ładnie smiga.Postanowiłem iść o krok dalej robiąc park assist 2 generacji tu zaczęły się problemy...Auto tak jak by nie widziało pola do zaparkowania i nie chce parkować.Też ma problem z wyjazdem.Czasem działa a czasem wywala info na zegarach ,,park assist niedostępny,,
Witam.Założyłem do vw park assist 1 generacji i wszystko ładnie smiga.Postanowiłem iść o krok dalej robiąc park assist 2 generacji tu zaczęły się problemy...Auto tak jak by nie widziało pola do zaparkowania i nie chce parkować.Też ma problem z wyjazdem.Czasem działa a czasem wywala info na zegarach ,,park assist niedostępny,,
Wyjazd z zaparkowanego miejsca działa?
Nie wiem czy jest to możliwe ale o ile się nie myle to działa tylko PO automatycznym zaparkowaniu
A na zegarach pokazuje ci ze szuka miejsca?
Obwod kola wpisany w sterownik 3AA...?
A czujniki ABS-u tyl wymieniles?
Napisz co dolozyles po wymiania z gen. 1 na 2
Mam rozumieć ze wyjazd działa tylko po wcześniejszym zaparkowaniu,a nie kiedy chcemy wyjechać,,wieczorem parkujemy ,a rano chcemy wyjechać,,....obwodu nie wpisywałem bo nie wiem gdzie w module się wpisuje...
dołożyłem
-czujabs na tył z literką A dedykowane do tego modelu
-2 dodatkowe czujniki parkowania na krawędzie zderzaka
-moduł 3aa.....l
Wszystkie czujki dzialaja?
Wejdz w 10-park assist i w kodowaniu bądź w adaptacji (nie pamiętam) i tam będziesz miał możliwość rozwiniecia listy i wybierz weel i tam wpisz obwod kola
A może sterownik 3AA cos nie tak
Ja mam ten sam w audi a3 i u mnie wszystko ok smiga
Na zegarach wszystko ci pokazuje?
Jakie chcesz parkowanie wykonać?
Do koperwy wciskasz raz przycisk a do prostopadłego dwa razy
Masz przycisk lampka?
Na zegarach wszystko pokazuje......tylko tak jak by czujniki nie widziały pustego pola....nie chce parkować ani w jeden ani w drugi sposób..A co do sterownika to jest dobry....testowałem 3 sztuki i wszystkie działają tak samo.....może czujniki z tyłu,,boczne,, sa pod złym kontem.....testowałem ten moduł wcześniej bez czujników abs z literka A i z czujnikami bocznymi na kablach wiszaacymi za szyba .Auto znajdowało pole i chciało parkować do tyłu,lecz z braku czujników abs przestawało.
może czujnik zapsuty? (dorabiając te czujki z tylu gdzie się wpinales chodzi mi o te 2 przewody które ida w instalacji, najlepiej wpinac się z 20 cm od kostki)
patrzales schemat do tego sterownika 3AA? Ja miałem zwykłego park assist (tylko 4 czujki z tylu) musialem zmienić miejsca czujek z srodkowego lewego na lewy i druga strona tez
Może tez musisz i glatego ci nie znajduje (masz navi? i podczas parkowania pokazuje ci przeszkodę na czujnikach? jak tak to tez sprawdz który gdzie pokazuje)
malowales czujki?
a probowales parkować z lewej strony?
może bliżej podjedz
To najpierw posprawdzaj to co ci pisałem (sprawdz wizualizacje, a tylnych 6 czujek tez wizualizacje ci pokazuje) i jak dalej nie będzie będzie parkowal to podmien te dwa tylne czujniki
mam orginalne wiazki 6 czujnikowe i prawidłowo podpięte.moze te boczne sa w złym kierunku ustawione,przyklejone.moze ty podeślesz mi swój scan to porównam graty jakie masz w autku
A sprawdzales wiaski?
Ja nowa oryginalna musialem przerobić pod pla 2,0 a była z pla 1,5 bo w a3 nie było pla 2,0
Wiec jeżeli ty miałeś wcześniej 1,0 to może sprawdz wiaska
Może boczne czujki masz jako srodkowe
A do wyjazdu to kierownica skreca tylko na maxa i zaraz jak ruszysz to funkcja już się wylancza bo już sam musisz kierowac
Na moje oko to magiel jest za stary.
1K1 magiel był w staszych budach, tam gdzie jest PLA fabrycznie jest 1K0 lub 5N1
Niby L / M cos tam se radzi z 1,5 PLA , i niby adaptacje przyjmuje na 2.0
ale tak jak mowie , 1K0 magiel byl montowany w golfie 6 ,
a Auto masz stare, widze ze licznik wsadzony nowy + ABS
Na moje oko to magiel jest za stary.
1K1 magiel był w staszych budach, tam gdzie jest PLA fabrycznie jest 1K0 lub 5N1
Niby L / M cos tam se radzi z 1,5 PLA , i niby adaptacje przyjmuje na 2.0
ale tak jak mowie , 1K0 magiel byl montowany w golfie 6 ,
a Auto masz stare, widze ze licznik wsadzony nowy + ABS
Ja mam magiel 1K1 909 144 M i PLA 2.0 działa, tylko nie chce wyjeżdżać w automacie.
A czy z przekładką magla jest dużo roboty.Dokładnie chodzi mi o elektronikę,bo z tego co wiem to jest inna pinologia w wiązkach.Tak sobie myśle, że może zastosuję sam magiel od golfa 6 ,,1k0,,
Czy coś jeszcze jest do wymiany[czy jeszcze są do wymiany manetki zespolone z taśmą]
A czy z przekładką magla jest dużo roboty.Dokładnie chodzi mi o elektronikę,bo z tego co wiem to jest inna pinologia w wiązkach.Tak sobie myśle, że może zastosuję sam magiel od golfa 6 ,,1k0,,
Czy coś jeszcze jest do wymiany[czy jeszcze są do wymiany manetki zespolone z taśmą]
To jeżeli wiesz ze jest inna pinologia to łatwo porównać które kable się zamieniły
magiel, ABS pod PLA 2.0 (zakoduj i zobacz czy łyknie) i czujniki ABS tylne pod PLA 2.0
Komentarz